15:18 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاربران اینستاگرام

لو رفتن رمز عبور کاربران اینستاگرام !
پایگاه خبری راد: هکرها با سواستفاده از باگ موجود در اینستاگرام به گذرواژه کاربران این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کرده‌اند.
سنجیدن زمان گشت و گذار در اینستاگرام!
پایگاه خبری راد: اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی را معرفی کند که به کاربران اجازه می‌دهد از مدت زمانی را که در این شبکه اجتماعی سپری کرده‌اند، آگاه شوند.
آهنگ‌های شازم را در اینستاگرام استوری کنید
پایگاه خبری راد: اینستاگرام اعلام کرده است که به کاربرانش اجازه می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه خود را در اپلیکیشن شازم به صورت مستقیم استوری کنند.
انتشار آهنگ‌های موردعلاقه بعنوان استوری اینستاگرام
پایگاه خبری راد: شرکت ساندکلاد از این پس به کاربران این امکان را می‌دهد تا آهنگ‌های موردعلاقه خود را به صورت استوری اینستاگرام درآورده و به اشتراک بگذارند.
برنامه‌های جذابی که کار دست کاربر می‌دهند
پایگاه خبری راد: برخی برنامه‌ها که خدمات جانبی برای اپلیکیشن‌های محبوب کاربران ارائه می‌دهند، قابلیت بدافزاری یا سرقت اطلاعات را دارند و خلافکارهای سایبری هم جایی را نشانه می‌گیرند که جذابیت زیادی برای کاربر دارد.
موقعیت مکانی کاربران اینستاگرام در دستان فیس‌بوک؟
پایگاه خبری راد: به تازگی یک پژوهشگر امنیتی از احتمال در اختیار قرار دادن موقعیت مکانی کاربران اینستاگرام به فیس‌بوک خبر داده است.
چگونه اکانت اینستاگرام خود را موقتا حذف کنیم؟
پایگاه خبری راد: یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام همواره در فضای مجازی می‌پرسند، نحوه دی اکتیو یا به‌طور موقت غیرفعال کردن حساب کاربری آن‌ها در این شبکه اجتماعی است.
میان‌بُر ایموجی‌های پرکاربرد به اینستاگرام اضافه شد
پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌منظور بهبود رابط کاربری، یک میان‌بُر برای استفاده از ایموجی‌های (شکلک)‌ پرکاربرد به پلت‌فرم خود افزوده است.
کسب و کارهای اینستاگرامی سر و سامان پیدا می‌کنند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد دارد به توسعه یک اپلیکیشن مجزا و مستقل به منظور خرید محصولات توسط کاربران بپردازد.
کاربران اینستاگرام نمی‌توانند به پروفایل خود وارد شوند
پایگاه خبری راد: خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام اعلام کرده‌اند که تحت تاثیر یک حمله سایبری دیگر قادر نخواهند بود به حساب کاربری خود وارد شوند.
چراغ سبز اینستاگرام کاربران را لو داد
پایگاه خبری راد: به گفته بسیاری از کاربران اینستاگرام، چراغ سبزرنگ موجود در قسمت پیام‌های خصوصی و دایرکت (Direct) آنلاین بودن کاربران را نشان می‌ده
به استوری‌های اینستاگرامی واکنش نشان دهید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که کاربران اینستاگرام در نسخه بعدی به‌روزرسانی این اپلیکیشن قادر خواهند بود به استوری‌های دوستان خود واکنش نشان دهند.
قابلیت جدید استوری‌های اینستاگرام دردسرساز شد!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که بسیاری از کاربران اینستاگرام تصور می‌کنند قابلیت جدید طرح پرسش در استوری به صورت ناشناس برای فرد موردنظر ارسال می شود، در حالیکه این گونه نیست.
قابلیت اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر به اینستاگرام افزوده شد
پایگاه خبری راد: اینستاگرام سرانجام قابلیت اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر و پست‌های منتشره را ارائه کرد و در دسترس کاربران قرار داده است.
تصمیم جدید اینستاگرام که به نقض حریم شخصی کاربران می‌انجامد
پایگاه خبری راد: اینستاگرام اعلام کرده که از خبر دادن به کاربران این شبکه اجتماعی هنگامی که دیگران از استوری‌های آنان اسکرین‌شات می‌گیرند، منصرف شده است.